Ένα εξαιρετικά δημιουργικό 2022 και ένα πολλά υποσχόμενο 2023!

blog
 / 
News
 / 
 Ένα εξαιρετικά δημιουργικό 2022 και ένα πολλά υποσχόμενο 2023!
10 Ιανουαριου 2022

Με χαρά μιλήσαμε με το Marketing Week για την χρονιά που πέρασε, τα 30 βραβεία και τα σημαντικά projects μας. Η Έλια, η Ευαγγελία, ο Μηνάς, η Βασιλεία και ο Γιάννης αναφέρθηκαν στο πως θα είναι η αγορά των event experiences την νέα χρονιά αλλά και σε highlights του ’22.

 

Ένα δημιουργικό 2022

 

Έλια Ηλιάδη, Sales & Marketing Director

Ηταν μια πολύ γεμάτη και δημιουργική χρονιά. Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε πάνω από 400 projects, πολλά από αυτά μεγάλα και απαιτητικά σε live format αλλά και online ή υβριδικά. Ξεχωρίσαμε δυναμικά με 30 βραβεία στα φετινά Event Awards και το Event of the Year – Virtual Event” για την adidas. Και πολύ σημαντικό, είμαστε η εταιρία που διοργάνωσε τον Σεπτέμβριο ένα από τα μεγαλύτερα events της χρονιάς, αυτό της ΑΕΚ.

Η Event Plus είναι μια εταιρία ηγέτης στον χώρο και τα αποτελέσματα του 2022 το δείχνουν αυτό.

 

 

aek-egkainia-diorganosi-eventplus-1

 

Εξισορρόπηση αγοράς το 2023

Στο 2023, από πλευράς αγοράς, θεωρώ ότι θα δούμε μια φυσική εξισορρόπηση μεταξύ live events & digital/hybrid. Οι οργανισμοί, οι εταιρείες θα επωφεληθούν από την ευελιξία που τους δίνει η μεγαλύτερη γκάμα format των events ανάλογα την ανάγκη τους.
Εμείς εξετάζουμε κάθε brief ξεχωριστά και προτείνουμε concepts που είναι η επιτομή της δημιουργικότητας με τις τελευταίες τεχνολογίες και καινοτομίες. Μπορούμε να ανταπεξέλθουμε και στα πιο απαιτητικά briefs ή οποιαδήποτε πρόκληση είτε έχει να κάνει
με μεγάλα κοινά, περίπλοκη παραγωγή, global coverage ή time limitations.

 

Highlights 2022

 

adidas Brand Series Events
Γιάννης Πατακιάς, Account Director

Πρόκειται για μια σειρά Events για τα οποία βραβευόμαστε για 2 συνεχείς χρονιές (’21-’22) για το Brand Consistency τους. Το 2022 επιπλέον πήραμε τον top τίτλο “Event of the YearVirtual Event”, Gold στην κατηγορία “Brand Event” αλλά και ακόμα 7 βραβεία για το adidasFW22 SEE SMM”.

H πρόκληση που ξεχωρίζει τα brand series adidas events είναι ότι κάθε χρόνο, μαζί με την ομάδα της adidas, καλούμαστε να ξεπεράσουμε την επιτυχία του προηγούμενου.

Τον Νοέμβριο του ‘22 πήγαμε και πάλι ένα βήμα παραπέρα σχεδιάζοντας ένα ακόμα μεγαλύτερο, live event με ολιστικό branding, εντυπωσιακή σκηνογραφία & lighting design και φυσικά engaging content experience. Ήταν ένα απαιτητικό event γιατί εξελίχθηκε σε 3 ημέρες, σε 3 διαφορετικά venues & πολλαπλάσιους χώρους για ένα κοινό 300+ adidas team members από την Ν. Ευρώπη. Όπως καταλαβαίνετε συνεχίζουμε το legacy εδώ και αφού πετύχαμε και πέρυσι και φέτος είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε και του χρόνου να κερδίζουμε βραβεία με την adidas.

 

 

Kaizen Gaming “Holiday Special”
Μηνάς Χρήστου, Account Director

Κι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια σειρά Events “Townhall” Experiences της Kaizen που έχουν πάντα μεγάλο και global audience. Βραβευόμαστε για 2η συνεχόμενη φορά με το  “Holiday Special” hybrid Townhall που το σημαντικό σημείο διαφοροποίησης του και η πρόκληση είναι ότι ήταν ένα event σχεδιασμένο από Kaizeners για Kaizeners. Να το εξηγήσω όμως λίγο καλύτερα.

Σε αυτό το digital edition των Townhall events, ζητήσαμε από τους ανθρώπους της Kaizen να παρουσιάσουν εξ ολοκλήρου οι ίδιοι και να συμμετέχουν στον σχεδιασμό ενός μοναδικού Χριστουγεννιάτικου show χωρίς καθόλου χρήση συμβατικών παρουσιάσεων. Οι Kaizeners ανταποκρίθηκαν καταπληκτικά τόσο στην πρόταση μας όσο και στην εκτέλεση της που επειδή γινόταν από τους ίδιους είχε σαν αποτέλεσμα ένα πολύ φυσικό brand storytelling και υψηλό engagement.

 

 

 

Vichy Press Event στην Λίμνη Βουλιαγμένης
Ευαγγελία Σταματοπούλου, Account Director

Σε όλες τις εμπειρίες που σχεδιάζουμε δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην επιλογή του Venue. Στην περίπτωση του press event της Vichy η πρόκληση μας, σαν ομάδα, ήταν να προσφέρουμε μια μοναδική σκηνογραφία που να κάνει αρμονικά pair με το brand healing equity της Vichy. Η πρόταση μας να χρησιμοποιήσουμε για την εκδήλωση την Λίμνη Βουλιαγμένης βρήκε απευθείας ανταπόκριση και είχε σαν αποτέλεσμα να παρουσιάσουμε ένα ονειρικό σκηνικό με απίστευτη φυσική ομορφιά. Οι 70 καλεσμένοι, beauty editots & influencers, απόλαυσαν την φιλοξενία και τα happenings και ένοιωσαν την μαγική ενέργεια της Λίμνης.

Το event βραβεύθηκε με 2 Silver Awards στις κατηγορίες Χρήση μέσων & Δημοσίων Σχέσεων & Influencer Marketing.

 

 

Parfums Christian Dior “Roadtrip to Leadership”
Βασιλεία Κορορού, Account Director

Με δημιουργικότητα στον σχεδιασμό μας, high-end τεχνολογία και πολύ θετική ενέργεια από τον πελάτη μας υλοποιήσαμε αυτό το καινοτόμο, digital event.

Με το μικρό αλλά θαυματουργό Dior Beetle ταξιδέψαμε σε 8 προορισμούς όπως τα κεντρικά της εταιρίας, οι αποθήκες αλλά και καταστήματα λιανικής για να φέρουμε κοντά μετά από καιρό τους ανθρώπους της Dior, στοιχείο του concept για το οποίο βραβευτήκαμε (Gold βραβείο Socially Distanced Experience). Επίσης βραβεύτηκε με ακόμα 2 βραβεία 1 Silver για Employer Branding & Employee Engagement Event και 1 Bronze για Interactive Storytelling

 

 

Έλια: Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τους πελάτες μας, που μας δείχνουν αμέριστα την εμπιστοσύνη τους με συνεργασίες που αντέχουν στο χρόνο όπως Sanofi, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Friesland, Μondelez, Roche Diagnostics, Microsoft και πολλές άλλες, αλλά και την ομάδα της Event Plus που αγκαλιάζει κάθε project με αγάπη, πάθος και δημιουργικότητα.

 

Πηγή Marketing Week Ιαν ’23

#related articles

return

crossmenuarrow-leftarrow-rightchevron-up-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram