Με 30 βραβεία στο σύνολο μεταξύ αυτών τη σημαντική διάκριση “Event of the Year”και 6 χρυσά, σε σημαντικές κατηγορίες όπως “Brand Event”, “Employer branding/employee engagement”, “Interactive Storytelling”, διακρίθηκε η εταιρία μας στον καθιερωμένο θεσμό Event Awards 2022.
Είμαστε περήφανοι για όλα τα Event Experiences που διακρίθηκαν κι ακόμα περισσότερο για την συνεργασία μας με τις ομάδες των εταιριών που μας εμπιστεύτηκαν.
(8 βραβεία συνολικά: 1 Gold, 7 Silver)
Mε μεγάλη χαρά κατακτάμε, με την ομάδα adidas, με την κορυφαία διάκριση “Event of the Year” – Virtual Event και Gold στην κατηγορία “Brand Event” για το “FW22 SEE SMM” experience. Οι διακρίσεις συμπληρώνονται με ακόμα 7 Silver awards και αναμέσα τους για 2η συνεχόμενη χρονιά το βραβείο στην κατηγορία “Event Series/Brand Consistency”.
Το συγκεκριμένο brand series event της adidas μας προκαλεί, βάζοντας κάθε χρόνο τον πήχη υψηλότερα. Κι εμείς δεχόμαστε το challenge και σχεδιάσουμε για να δημιουργήσουμε μια εμπειρία ακόμα καλύτερη της προηγούμενης.
Φέτος, επιπλέον του ισχυρού brand building ξεχωρίζουμε και βραβευόμαστε και για το outstanding Interactive Storytelling που ήταν και βασικό κομμάτι στον σχεδιασμού μας. Με συνδυασμό τεχνολογίας και design δημιουργήσαμε ένα high engagement, digital experience με μοναδικό storytelling. Σημαντικά σημεία που ξεχωρίζουμε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μας ήταν:
To digital experience adidas “FW22 SEE SMM” βραβεύτηκε επίσης με 5 ακόμα Silver Awards στις κατηγορίες: Corporate Event, Socially Distanced Experience, Event Management Solutions, Event Apps & Tools, Digital Experience.
(4 βραβεία συνολικά: 1 Gold, 1 Silver, 2 Bronze)
Με έμπνευση το μέλλον, το hybrid event experience για το λανσάρισμα του νέου IQOS βραβεύθηκε για το πολύ δημιουργικό μας creative design, το powerful branding ενώ παράλληλα ξεχώρισε για το unique content.
To concept “Unbox Tomorrow”, που σχεδιάσαμε, αναπτύχθηκε ολιστικά σε όλα τα στάδια του event και της παραγωγής του:
Το Event παρακολούθησαν live 160 καλεσμένοι και άλλοι 300 online και μετά την επιτυχία του το concept υλοποιήθηκε ξανά και για την Philip Morris Cyprus.
Βραβεύθηκε επίσης στις 2 κατηγορίες: Kick-off Sales/Marketing & Event Management Solutions.
(4 βραβεία συνολικά: 2 Gold, 1 Silver, 1 Bronze)
H σειρά Event “Townhall” Experiences της Kaizen, με global audience που έχει βραβευτεί από το 2021, κατακτά και φέτος τα Event Awards.
Με το “Holiday Special” hybrid Townhall σχεδιασμένο από την Event Plus και από Kaizeners για Kaizeners είμαστε περήφανοι για τα 2 χρυσά μας βραβεία στις κατηγορίες Employee Engagement & Interactive Storytelling.
Για πρώτη χρονιά, στην σειρά Townhall events, ζητήσαμε από τους ανθρώπους της Kaizen να παρουσιάσουν εξ ολοκλήρου οι ίδιοι και να συμμετέχουν στον σχεδιασμό ενός μοναδικού Χριστουγεννιάτικου show χωρίς καθόλου χρήση συμβατικών παρουσιάσεων.
Σκοπός μας ήταν να αναδείξουμε ανθρώπους από διαφορετικά τμήματα και χώρες, δίνοντας την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια διαφορετική δράση από την καθημερινότητα τους κι έτσι να ενισχύσουμε το brand storytelling με τον πιο φυσικό τρόπο.
Με concept και σενάριο που διαμορφώθηκε ομαδικά, τελευταίες τεχνολογίες και εργαλεία πετύχαμε το το υψηλότερο Employee Engagement, σε ένα live event 2 ωρών με συμμετοχή 1000+ Kaizeners από 8 χώρες.
Το “Holiday Special” Townhall βραβεύτηκε επίσης στις 2 κατηγορίες: Seasonal/Anniversary Event (Silver) & Event Series/Brand Consistency (Bronze).
(4 βραβεία συνολικά: 1 Gold, 3 Bronze)
Το digital event της Sanofi βραβεύτηκε με χρυσό στην κατηγορία Event Apps & Tools για τον καινοτόμο σχεδιασμό & τις εξειδικευμένες τεχνολογίες που σχεδιάσαμε.
Μέσω custom designed web based εφαρμογής οι συμμετέχοντες πήραν μέρος σε μια μοναδική digital εμπειρία, την περίοδο της πανδημίας, που είχε στόχο την ενημέρωση & την ευαισθητοποίηση τους.
Το περιβάλλον που σχεδιάσαμε είχε από την αρχή στόχο να ενισχύσει το interaction & το engagement. Χρησιμοποιώντας 4 διαφορετικά διαδραστικά 360°περιβαλλόντα, πλούσιο περιεχόμενο, 3D/360° απεικονίσεις, engagement tools και 2 μοναδικούς παρουσιαστές, το digital αυτό event είχε ως αποτέλεσμα τεράστια ανταπόκριση και διάδραση. Για αυτό ακριβώς τον λόγο η εταιρία αποφάσισε να παραμείνει η πλατφόρμα ενεργή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το αρχικά προγραμματισμένο.
Τα 3 ακόμα βραβεία μας στις κατηγορίες “Virtual Event Solutions”, “Digital Experience” και “Corporate Event” μας γεμίζουν χαρά και αποδεικνύουν ότι κάθε περιορισμός και πρόκληση δημιουργούν ευκαιρίες να αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες.
(3 βραβεία συνολικά: 1 Gold, 1 Silver, 1 Bronze)
Ένα πραγματικά δημιουργικό concept, το digital “Roadtrip to Leadership” του Dior και η ανάγκη να ενώσουμε τους ανθρώπους της εταιρίας, μας έφερε 3 σημαντικά βραβεία!
Gold για την Socially Distanced Εμπειρία που σχεδιάσαμε, Silver για Employer Branding/Employee Engagement & Bronze για το μοναδικό Interactive Storytelling που ξετυλίξαμε μαζί με την γεμάτη ενέργεια ομάδα του Dior.
Με όχημα το μικρό, αλλά θαυματουργό, Dior beetle,ταξιδέψαμε σε 8 προορισμούς εκ των οποίων τα κεντρικά της εταιρίας, οι αποθήκες αλλά και καταστήματα λιανικής. Τελευταία στάση ήταν το Studio, όπου πάρκαρε για να παρουσιάσει την δυνατή του ιστορία. Με μοναδικό περιεχόμενο σε συνδυασμό με interactive activities, live streaming και engagement tools δημιουργήσαμε μια fun, γεμάτη ενέργεια εμπειρία για τους 250 συμμετέχοντες.
Μια επιτυχία της Event Plus που, πέρα από τα υψηλά ποσοστά συμμετοχής και αλληλεπίδρασης, μας γέμισε χαρά, αφού συμβάλαμε όχι μόνο στη διεξαγωγή ενός επιτυχημένου meeting αλλά και στην ουσιαστική σύνδεση των συμμετεχόντων μετά από πολύ καιρό.
Τα βραβεία μας συμπλήρωσαν επίσης τα παρακάτω 4 πολύ σημαντικά Projects:
Vichy, Press Event: Silver στις κατηγορίες α) Χρήση μέσων & Δημοσίων Σχέσεων β) Influencer Marketing
Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Εμπορικό συνέδριο 2022: Bronze στην κατηγορία Augmented/Virtual Reality Technology
adidas, Hybrid SS23 SMM South East Europe: Silver στην κατηγορία Employer Branding/Employee Engagement
Kaizen Gaming, Values month 2022: Bronze στις κατηγορίες α) Employer Branding/Employee Engagement β) Socially Distanced Experience