Event Plus, 4 Event Experiences που ξεχώρισαν το 2021

blog
 / 
News
 / 
 Event Plus, 4 Event Experiences που ξεχώρισαν το 2021
14 Απριλιου 2022

Cutting-edge technology, φουτουριστικά σκηνικά, εντυπωσιακός φωτισμός και brand-centric content, είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα event plus experiences.
Στη συνέντευξή τους για το advertising.gr, οι 4 Account Directors Ευαγγελία Σταματοπούλου, Βασιλεία Κορορού, Γιάννης Πατακιάς και Μηνάς Χρήστου, μιλούν για τα events που οι ίδιοι ξεχώρισαν, σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις.

 

Unbox Tomorrow - Hybrid Event | Παπαστράτος

 

Ευαγγελία Σταματοπούλου, Account Director 

Unbox Tomorrow για την εταιρεία Παπαστράτος ή αλλιώς… Unbox The Challenge για την Event Plus! Μας αρέσουν οι προκλήσεις, οπότε σχεδιάσαμε ένα Hybrid Event με 200 καλεσμένους και 300 απομακρυσμένους συμμετέχοντες σε έναν ιδιαίτερο χώρο. Η Θόλος του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος επιλέχθηκε πολύ προσεκτικά, καθώς ο φουτουριστικός σχεδιασμός της εξυπηρετούσε ιδανικά τις απαιτήσεις του concept, το οποίο κράτησε τη λογική του “Unbox” σε όλα τα στάδια της παραγωγής και υλοποίησης, ενώ ενισχύθηκε με στοιχεία όπως η εντυπωσιακή Led Wall οθόνη διαστάσεων 7Χ4m σε σχήμα κουτιού και ποικίλες δράσεις: Unbox The Future, όπου ο Δημήτρης Δημητριάδης, Digital Futurist, μας ταξίδεψε στο 2049. Unbox The News, όπου η εμπορική ομάδα μαζί με τον Σπύρο Μαργαρίτη σε ρόλο “Unboxer” μοιράστηκαν με το κοινό τα νέα του brand και παρουσίασαν νέα προϊόντα, χρησιμοποιώντας 3D interactive απεικονίσεις ειδικά σχεδιασμένες για το event. Unbox The Lunch, όπου το υπέροχο γεύμα παρουσιάστηκε σε lunch boxes, με το ανάλογο branding.

 

Και φυσικά… Unbox The Fun, όπου ο Αλέξανδρος Τσουβέλας με το αστείρευτο ταλέντο του χαλάρωσε το κοινό μετά από μια γεμάτη ημέρα. Mε πάθος, όρεξη και υψηλά standards, δημιουργήσαμε το απόλυτο “Unbox” experience και δηλώνουμε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα.

 

μΑΖί διαμορφώνουμε το μέλλον - Digital Event | Αθηναϊκή Ζυθοποιία

 

Βασιλεία Κορορού, Account Director

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μάς εμπιστεύτηκε τη διοργάνωση του Εμπορικού Συνεδρίου της. Η πρόκληση ήταν διπλή, αφενός γιατί κληθήκαμε να δημιουργήσουμε μια μοναδική Digital εμπειρία, και αφετέρου γιατί έπρεπε να καλλιεργήσουμε την αίσθηση του “μΑΖί”, παρόλο που τους χώριζαν τόσα χιλιόμετρα.

Ο industrial χώρος του ΑΘΗΝΕΟ μετατράπηκε σε πλήρως εξοπλισμένο στούντιο για τις πέντε ημέρες των γυρισμάτων και του live streaming. Η ιδιαίτερη αισθητική του χώρου, σε συνδυασμό με το branding, δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα.

 

Οι 370 συμμετέχοντες δεν παρακολούθησαν μόνο τα νέα όλων των brands· ταξίδεψαν στον κόσμο του metaverse, βλέποντας τους ομιλητές να μεταμορφώνονται σε avatars. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με τη γευστική δοκιμή των προϊόντων που έλαβαν στο ειδικά διαμορφωμένο “conference kit” και απόλαυσαν “μΑΖί”, ως μια κεφάτη διαδικτυακή παρέα.

Η τεχνογνωσία και η εμπειρία της Event Plus, σε συνδυασμό με την καινοτόμο προσέγγιση και τη χρήση cutting edge τεχνολογιών, απογείωσαν το Event.

 

FW22 Europe South East Sales & Marketing Meeting - Digital Event | adidas

 

Γιάννης Πατακιάς, Account Director

Η ομάδα της Event Plus αποδέχτηκε την πρόκληση της adidas για το φετινό FW22 Europe South East SMM. Μπορεί οι περιορισμοί της πανδημίας να μας έφεραν αντιμέτωπους με την πρόκληση του Digital, αλλά καταφέραμε να ενθουσιάσουμε τους συμμετέχοντες προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να περιηγηθούν σε ένα Virtual Interactive Lobby, με tailor made Show Rooms για κάθε κατηγορία, αναβαθμίζοντας το event σε μια μοναδική εμπειρία.

Η σκηνοθετική προσέγγιση, εναρμονισμένη με το concept, ανταποκρίθηκαν στην ανάγκη δημιουργίας ενός οικείου περιβάλλοντος. Φωτογραφίζοντας τα γραφεία/showrooms της εταιρείας στην Αθήνα και προσαρμόζοντάς τα στο green studio, «μεταφέραμε» όλους τους συμμετέχοντες σε γνώριμους αλλά και νέους χώρους που δεν είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν διά ζώσης. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή σε Live Quiz, διαδραστικά εργαλεία και την παραδοσιακή οικογενειακή φωτογραφία με όλους τους συμμετέχοντες “on stage”.

 

Χαρακτηρίστηκε από τους συμμετέχοντες το καλύτερο Digital Event. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους: λιγότερο από ένας μήνας προετοιμασίας, τρεις ημέρες προβών, δύο ημέρες broadcast, συντονισμός 30 παρουσιαστών σε 21 παρουσιάσεις, 220 συμμετέχοντες από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης.

Το κέφι και η όρεξη της Event Plus προσθέτουν πάντα αξία σε κάθε event, και η δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας, ανεξαρτήτως συνθηκών, βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο. Γιατί και τα Digital events δημιουργούν εμπειρίες και μπορούν να μείνουν αξέχαστα!

 

The Cobalt Night - Live Event | La Prairie
3 βραδιές αφιερωμένες στις 5 αισθήσεις

 

Μηνάς Χρήστου, Account Director

Από το σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση της εκδήλωσης, ο στόχος για την ομάδα της Event Plus ήταν να παρουσιάσουμε ένα περιβάλλον αντάξιο της αισθητικής του brand και ένα μοναδικό ταξίδι αισθήσεων για τους καλεσμένους μας.

Χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας και αισθητικής υλικά, μεταμορφώσαμε το ιστορικό Ωδείο Αθηνών και, σε συνεργασία με τη AIA Relate, καλωσορίσαμε το κοινό στον κόσμο της La Prairie.

Το ταξίδι ξεκινούσε από τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο υποδοχής. Συνδυάσαμε neon light installations, product displays και απαλό μπλε φωτισμό με τη minimal αισθητική του χώρου. Υπό τους ήχους ηλεκτρονικού βιολιού, οι καλεσμένοι απολάμβαναν το tailor made cocktail τους, εμπνευσμένο από το μπλε του κοβαλτίου, εξερευνώντας ταυτόχρονα τη μοναδική συλλογή Skin Caviar της La Prairie.

 

Το τέλος του violin show σηματοδοτούσε τη μετάβαση στον κυρίως χώρο. Οι καλεσμένοι, περνώντας μέσα από branded κουρτίνα υδρατμού, οδηγούνταν στο χώρο της παρουσίασης και του δείπνου. Ambient μουσική και video projections υποδέχονταν το κοινό, δημιουργώντας το ιδανικό setup για την ομιλία με θέμα την ιστορία και την ταυτότητα του οίκου La Prairie.

Το ταξίδι των αισθήσεων πλαισιώθηκε από το exclusive μενού υψηλής γαστρονομίας έξι πιάτων με κύριο συστατικό το χαβιάρι, που επιμελήθηκε ο ειδικά βραβευμένος chef Γκίκας Ξενάκης.

Συνδυάζοντας όλες τις αισθήσεις, δημιουργήσαμε ένα μοναδικό Brand Experience, αντάξιο του οίκου La Prairie.

 

Πηγή: https://www.advertising.gr

#related articles

return

arrow-leftarrow-rightchevron-up-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram