Σε μια συζήτηση με το “Marketing Week” η Έλια Ηλιάδη, Sales & Marketing Director Event Plus, απαντά για τις διεθνείς τάσεις της αγοράς, για το αν τα brands αξιοποιούν πλήρως την δυναμική των Events, την βιωσιμότητα και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα θέματα.
Ποια η εικόνα του κλάδου των events στην Ελλάδα σήμερα και ποιες διεθνείς τάσεις βλέπετε να υιοθετούνται και στη χώρα μας;
Ο κλάδος των events στην Ελλάδα βρίσκεται σε ανοδική πορεία και σημειώνει σημαντική εξέλιξη. Κορυφαία προτεραιότητα αναδεικνύεται η δημιουργία μοναδικών εμπειριών για το κοινό.
Απόδειξη αποτελεί τόσο η αυξανόμενη προσέλκυση global & regional events από διεθνείς εταιρείες στη χώρα μας, αλλά και η ανάδειξη Brand Experiences που σχεδιάζονται και υλοποιούνται στην Ελλάδα και στη συνέχεια υιοθετούνται ως Best Practices και ταξιδεύουν ανά τον κόσμο.
Η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών ήταν και παραμένει να είναι στο επίκεντρο, ενώ η βιωσιμότητα γίνεται ολοένα και περισσότερο άρρηκτο κομμάτι κάθε διοργάνωσης.
Θεωρείτε ότι οι εταιρείες / brands έχουν κατανοήσει και αξιοποιούν επαρκώς τη δυναμική των events;
Nαι, οι περισσότερες εταιρείες και το έχουν κατανοήσει και το αξιοποιούν. Και πιστεύω θα συνεχίσουμε δυναμικά να δημιουργούμε όλο και περισσότερες Immersive Experiences όπου το κάθε Brand θα έχει την ευκαιρία να αφηγηθεί το δικό του storytelling με πολύ δυναμικό τρόπο και να συνδεθεί με το κοινό που επιθυμεί. Από την εμπειρία μας, αυτά τα events μπορεί να είναι πολλών τύπων ανάλογα τον στόχο: από experiential brand activations ως πολύ μεγάλης εμβέλειας launch events, press experiences, pop-up events και άλλα.
Η βιωσιμότητα αποτελεί πλέον για εταιρείες και brands μέρος της στρατηγικής τους. Ποια θέση καταλαμβάνει η συγκεκριμένη στάση στη διοργάνωση εκδηλώσεων στην Ελλάδα; Θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας κάποιες από τις δημοφιλέστερες eco-friendly πρακτικές;
Η ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στη διοργάνωση των εκδηλώσεων στην Ελλάδα αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία και εκφράζει τη γενικότερη τάση και ανάγκη, που παρατηρείται σε παγκόσμιο επίπεδο. Η βιωσιμότητα έχει γίνει σταθερό κομμάτι της επιχειρηματικής στρατηγικής.
Στον κλάδο μας αυτό εκφράζεται με πολλούς τρόπους.
Η ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στον κλάδο των events στην Ελλάδα αντανακλά την ευαισθησία του σύγχρονου επιχειρηματικού κόσμου σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και ηθικής. Αυτή η στρατηγική συμβάλλει στην ενίσχυση των εταιρειών/brands και τη δημιουργία βιώσιμων επιτυχημένων εκδηλώσεων.
Ποιο είναι το μυστικό για τη βέλτιστη και αποτελεσματική συνεργασία ενός event management συνεργάτη και μιας εταιρείας-πελάτη;
Ας ξεκινήσουμε με την παραδοχή ότι κάθε event, κάθε εταιρεία και κάθε πελάτης είναι μια διαφορετική και μοναδική οντότητα που συνέχεια αλλάζει και εξελίσσεται καθώς προσαρμόζεται στις τρέχουσες ανάγκες.
Μία δημιουργική και επιτυχημένη συνεργασία, λοιπόν, σίγουρα ξεκινάει με την κατανόηση των ξεχωριστών αναγκών κάθε stake holder και τη συν-δημιουργία ενός κοινού στόχου. Στηρίζεται μέσα από την ανεμπόδιστη και σαφή επικοινωνία. Εξελίσσεται μέσα από την ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, την εμπιστοσύνη και τον αμοιβαίο σεβασμό. Απογειώνεται μέσα από την ευελιξία, την προσαρμοστικότητα και την άμεση ανταπόκριση στην αλλαγή.
Το μυστικό όμως για εμάς στην Εvent Plus είναι συνεργασία αυτή να συνεχίζεται και μετά τη λήξη του event, μέσα από διαδικασία αξιολόγησης και ανατροφοδότησης με κύριο στόχο τη βελτίωση κάθε επόμενης.
Τα παραπάνω στοιχεία στην Event Plus τα καλλιεργούμε και τα αναδεικνύουμε και για αυτό χτίζουμε συνεργασίες που έχουν διάρκεια στο χρόνο.
Όλο το αφιέρωμα του "Marketing Week" στην σελίδα 23 του τεύχους Οκτώβριος '23.