Μιλήσαμε στο advertising.gr για τους διαφορετικούς τύπους εμπειριών που δημιουργούμε, την αγορά και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Event Plus.
Κατά τη γνώµη σας, έχει επανέλθει πλήρως η αγορά event marketing στην Ελλάδα µετά την κρίση της πανδηµίας; Τι προβλέπετε για το άµεσο µέλλον για τον τοµέα;
Έλια Hλιάδη, Sales & Marketing Director Event Plus:
Η αγορά των events έχει επιστρέψει και µάλιστα πολύ δυναµικά στην προ-Covid εποχή. Θεωρώ ότι οι εταιρείες, αλλά και όλοι µας, έχουµε συνειδητοποιήσει τη σηµασία της face-to-face αλληλεπίδρασης και της αξίας του να βρίσκονται και πάλι οι άνθρωποι µαζί. Παράλ
ληλα, η αγορά αναζητά στα events και κάτι παραπάνω: τη δηµιουργία ολοκληρωµένων εµπειριών που «γράφουν» δυνατά.
Κρατώντας αυτήν την ανάγκη ως βασική αρχή, τόσο την προηγούµενη όσο και την τρέχουσα χρονιά, η Event Plus έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει πολλές ξεχωριστές fully immersive εµπειρίες για διαφορετικούς τύπους πελατών και περιστάσεις.
Τα events µας θα µπορούσαν να χαρακτηριστούν και statements. Από το φαντασµαγορικό και συγκινητικό Grand Opening του νέου γηπέδου OPAP-arena της ΑΕΚ µέχρι τα ιδιαίτερα high-end event Experiences, η εµπειρία µας και η εξειδίκευσή µας στο χώρο είναι µεγάλη και συνεχίζει να αναπτύσσεται.
Ποιες συνεργασίες και εκδηλώσεις που έχετε υλοποιήσει, ξεχωρίζετε;
Ευαγγελία Σταµατοπούλου, Account Director Event Plus:
Η αλήθεια είναι πως όλες οι εκδηλώσεις έχουν τον δικό τους, µοναδικό χαρακτήρα. Ωστόσο, οµολογώ πως η οµάδα έχει µια ιδιαίτερη αδυναµία, αλλά και εµπειρία, στα PR / Press / Media & Influencers Events.
Θα µπορούσα να αναφερθώ σε τέσσερα από αυτά:
Σε συνεργασία µε τη L’Oréal, στο event της CeraVE µε καλεσµένους Tik Tok Creators, δηµιουργήσαµε έναν κόσµο ενηµέρωσης, διαδραστικών εµπειριών και skin-stallations µε σκοπό τη συνεχή τροφοδότηση των Social Media.
Τον Μάρτιο σχεδιάσαµε µε τη L’Oréal Paris το πιο πολύχρωµο Skin Lab µε καλεσµένους Editors & Influencers, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την επιστήµη πίσω από τη µάρκα, να ενηµερωθούν για τα νέα προϊόντα του brand και να µοιραστούν beauty tips.
Με διαφορετική αισθητική και ύφος από τις παραπάνω εκδηλώσεις, υλοποιήσαµε (σε συνεργασία µε την Αia Relate) το τριπλό event εγκαινίων του νέου experience center της Miele. Υψηλόβαθµα στελέχη έκοψαν την κορδέλα των εγκαινίων του νέου καταστήµατος, ενώ ακολούθησε exclusive press conference και ένα µοναδικό celebration party.
Σε τελείως διαφορετικό τόνο, αλλά άκρως δηµιουργικό, ήµασταν και θα είµαστε πάλι πίσω από την οργάνωση των Hair Awards by Estetica.
Και στα τέσσερα αυτά event experiences, τόσο το concept design, όσο η σκηνογραφία και η προσοχή σε κάθε λεπτοµέρεια, ανέδειξαν ένα καταπληκτικό αποτέλεσµα εµπειρίας. Σε όλες τις περιπτώσεις διαχειριστήκαµε ιδιαίτερα ποικοιλόµορφα κοινά, διαφορετικά venues και tailor-made content για την κάθε εκδήλωση.
Ποιο θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα της εταιρείας; Τι την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισµό;
Έλια Hλιάδη: Σαν οµάδα µάς ξεχωρίζουν η δηµιουργικότητα, το πάθος για τέλειο αποτέλεσµα και η σχέση που αναπτύσσουµε κάθε φορά µε τους πελάτες µας. Κάθε ανάγκη αντιµετωπίζεται ως µοναδική, µε προτεραιότητα τη δηµιουργία µιας ιδιαίτερης εµπειρίας και ενός στοχευµένου αποτελέσµατος. Καθώς οι συνεργασίες µας ποικίλλουν, προσαρµοζόµαστε, αφουγκραζόµαστε και τελικά προτείνουµε λύσεις αντίστοιχα ποικιλόµορφες.
Είναι µεγάλη τιµή η εµπιστοσύνη που µας δείχνουν εταιρείες και οργανισµοί εδώ και χρόνια, καθώς και µεγάλη χαρά όταν λαµβάνουµε briefs που µας εµπνέουν. Από την πλευρά µας, δεν µένουµε ποτέ σταθεροί· αναζητούµε συνεχώς νέες, καινοτόµες τεχνολογίες, επενδύουµε στους ανθρώπους µας και συνεχώς εξελισσόµαστε!
Η οµάδα της Event Plus είναι ιδιαίτερα έµπειρη για να σχεδιάσει και να διαχειριστεί κάθε µεγέθους, εµβέλειας και χαρακτήρα event. Εξάλλου, αυτό αποδεικνύειται κάθε φορά και µας κάνει ιδιαίτερα περήφανους!
Πηγή: advertising.gr